محكوميت عملكرد مجمع روحانيون مبارز از سوي وزارت كشور

یزدفردا :مدير كل سياسي وزارت كشور در واكنش به بيانيه اخير مجمع روحانيون مبارز مبني بر اعلام حمايت از اقدامات اخير موسوي و كروبي،گفت: در كشور ما قوه قضائيه مستقل است و برابر قانون وظيفه خود را انجام مي دهد، بنابراين اصولاً درست نيست در كار قوه قضائيه دخالت شود و به صلاح احزاب هم نيست كه براي تأثيرگذاري در رفتار قوه قضائيه نقش گروه فشار را بازي كنند.


عباس زاده مشكيني در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود:جريان داعيه دار جمهوريت پس از حذف دموكراتيك از چرخه مديريت كشور كه از انتخابات دوره دوم شوراها شروع شد نبايد به رفتارهاي غيردموكراتيك مثل اردوكشي خياباني، خشونت، قانون گريزي و ائتلاف با بيگانگان روي آورده است.


وي در پاسخ به سؤالي مبني بر برخورد كميسيون ماده 10 احزاب با احزاب قانون شكن و قانون گريز تصريح كرد: به هر صورت مبناي قضاوت و رفتار كميسيون ماده 10 احزاب بر مبناي بندهاي ماده 16 قانون احزاب است و كميسيون دقيقاً به مبناي قانون تصميم مي گيرد.


عباس زاده مشكيني، در واكنش به قرار گرفتنش در ليست تحريم 80 نفره غربي اتحاديه اروپا گفت: در منطق غربي ها كليه انسان هاي آزاده و استقلال طلب و هر كسي كه بر خلاف منافع غربي ها حرف و قلم بزند بايد تحريم شود.


بنده قبل از اينكه كارمند وزارت كشور باشم يك روز نامه نگارم، بالاخره قرار نيست اروپايي ها به هر روزنامه نگاري جايزه صلح نوبل بدهند، بنده كليه اموالم را در اروپا را به اروپايي ها مي بخشم تا عايده آن را به فقرا و حاشيه نشين هاي شهر برلين و پاريس و لندن پرداخت كنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا